Gdzie kupić meble ze złym kredytem

Category: Złym Kredytem
17 lutego 2021

Dodatkowe 5% zniżki na tapicerkę * z kodem: SEATING

Kończy się w poniedziałek!

Dodatkowe 10% zniżki z kodem: EXTRA10

OSZCZĘDNOŚCI W OGRANICZONYM CZASIE

BEZPŁATNE UPUSZCZANIE *

Teraz dostępne dla wszystkich przedmiotów!

AKTUALIZACJA COVID-19

Tylko w tym tygodniu! Dodatkowe 5% zniżki na tapicerkę ** Dodatkowe 5% rabatu można zastosować do cen sprzedaży za tapicerkę (sofy, segmenty, fotele 2-osobowe, sofy sypialne, fotele i krzesła) zakup w dniu dzisiejszym, a kwota kwalifikująca dotyczy tylko towarów, nie dotyczy podatków, planów ochronnych ani kosztów dostawy. Oferta nie dotyczy następujących pozycji: artykuły reklamowane, Smart Buys, artykuły z wyprzedaży i zakupy materacy. Brak korekt z poprzednich zakupów. Oferta wygasa 10.05.2020. Szczegółowe informacje można znaleźć w współpracowniku.

Dodatkowe 10% od cen sprzedaży ** Dodatkowe 10% oszczędności można zastosować do cen sprzedaży przy zakupie w dniu dzisiejszym, a kwalifikująca się kwota dotyczy tylko towarów, nie dotyczy podatków, planów ochrony ani kosztów dostawy. Oferta nie dotyczy następujących pozycji: artykuły reklamowane, Smart Buys, artykuły z wyprzedaży i zakupy materacy. Brak korekt z poprzednich zakupów. Oferta wygasa 12.10.2020. Szczegółowe informacje można znaleźć w współpracowniku.

Aktualizacje koronawirusa (COVID-19) Wiadomość od CEO

Dziękuję za współpracę przez lata. W ciągu ostatnich 40 lat działalności zawsze stawiamy na dobre samopoczucie członków naszego zespołu i klientów. Rozumiemy rosnące obawy związane z wybuchem nowego koronawirusa (COVID-19) i coraz większym wpływem na nasze społeczności. Nasze szczere myśli kierują się do wszystkich, którzy zostali dotknięci tą chorobą.

Aktywnie monitorujemy publiczne źródła informacji i wskazówek, w tym CDC i Światową Organizację Zdrowia, a także współpracujemy z lokalnymi wydziałami zdrowia, aby upewnić się, że podejmujemy niezbędne środki ostrożności dla Twojego dobrego samopoczucia. Chcę osobiście podzielić się dodatkowymi procesami sanitarnymi, które wykonujemy w naszych salonach, magazynach i zespołach dostawczych, aby zapewnić zdrowie i bezpieczeństwo członków naszego zespołu, naszych klientów i społeczności.

ZAKUPY U NAS

Dokładamy wszelkich starań, aby każdego dnia zapewnić naszym klientom czysty i bezpieczny sklep. Biorąc pod uwagę okoliczności, opracowaliśmy dodatkowe protokoły sanitarne i podejmujemy dodatkowe środki czyszczenia w ciągu dnia, aby zapewnić Ci bezpieczeństwo. W naszych salonach zapewniamy naszym klientom środek do dezynfekcji rąk, gdy wchodzą do naszego sklepu. Praktykujemy również dystans społeczny na sześć stóp, zgodnie z zaleceniami Centers for Disease Control. W razie potrzeby obszary wspólne, klamki, blaty, komputery, kioski kredytowe i inne powierzchnie są dezynfekowane ze zwiększoną częstotliwością w ciągu dnia. Zainstalowaliśmy również osłony przed kichaniem / kaszlem w miejscach transakcji, aby służyć jako fizyczna bariera między klientami a członkami zespołu. Zwiększyliśmy liczbę cykli czyszczenia i dezynfekcji toalet. I,członkowie naszego zespołu są proszeni o częste mycie rąk w ciągu dnia i stosowanie środków odkażających do rąk, jeśli to konieczne.

ŁĄCZENIE SIĘ Z CZŁONKAMI ZESPOŁU Poinformowaliśmy

członków naszego zespołu o naszych dodatkowych protokołach sanitarnych i chętnie wyjaśnią, co robimy, jeśli masz pytania dotyczące zakupów lub dostawy do domu

PRZYGOTOWANIE TWOICH MEBLI

W naszych magazynach stosujemy te same protokoły sanitarne ze sprzętem magazynowym, z których korzystają nasi pracownicy podczas przenoszenia mebli.

ODBIERANIE DOSTAWY TWOICH MEBLI

W przypadku dostaw do domu zachęcamy do korzystania z opcji dostawy zbliżeniowej, jeśli jest to możliwe i dostępne. Dostawa zbliżeniowa obejmuje bezpłatną dostawę lub dostawę, w ramach której zespół dostarczający dostarczy przedmioty pod Twoje drzwi wejściowe, garaż, hol mieszkania lub korytarz przed Twoim mieszkaniem. W przypadku dostaw do domu nasze zespoły podejmują dodatkowe środki, aby zapobiec niezamierzonemu rozprzestrzenianiu się chorób. Podobnie jak w przypadku sklepów i magazynów, będą oni używać środków odkażających do rąk i chusteczek dezynfekujących między dostawami oraz będą odpowiednio dezynfekować wnętrza i zewnętrzne uchwyty swoich pojazdów. Będą mieć rękawiczki, ochraniacze na buty i będą prosić o sześć stóp dystansu społecznego, gdy będą w twoim domu.

NASI KLIENCI

Każdy z naszych zespołów został przeszkolony w zakresie tych dodatkowych środków zapobiegawczych i będą regularnie komunikować się z kierownictwem.

Wreszcie, niezłomnie udzielamy wskazówek naszym współpracownikom. Często przypominamy naszym współpracownikom, aby zostali w domu, jeśli są chorzy, myją ręce, używają środka odkażającego do rąk, sprzątają swoje miejsca pracy i w inny sposób zachowują środki ostrożności.

Ponownie, zdrowie i dobre samopoczucie naszych klientów podczas zakupów w naszych sklepach i odbioru mebli jest naszym najwyższym priorytetem. Ufamy, że opisane tutaj środki umożliwią Ci dalsze korzystanie z niej bez obaw. Zapraszamy do odwiedzenia jednej z naszych lokalizacji lub, jeśli wolisz, możesz robić zakupy w naszym stylu, wyborze i wartościach online za pośrednictwem naszych stron internetowych i telefonicznie.

Dziękujemy za kontynuację współpracy, ponieważ razem doświadczamy tych zmian.