💳 Jaki jest odcisk karty kredytowej?

Category: Kredytowej Jest
17 lutego 2021

Odcisk karty kredytowej umożliwia pobranie określonej kwoty jako rekompensaty, gdy klient składa wniosek o rezerwację określonej liczby pokryw, a następnie nie honoruje rezerwacji.

Istnieją 3 przypadki, w których możesz poprosić swoich klientów o nadruk karty kredytowej: 1️⃣ Odcisk karty kredytowej w następstwie prośby o rezerwację z poziomu widżetu rezerwacji, wykonany ręcznie, jeśli rezerwacja spełnia kryteria:

Kiedy Twoi klienci dokonują rezerwacji zgodnie z kryteriami nadruku karty kredytowej, na widżecie rezerwacji pojawi się zrzeczenie odpowiedzialności, ostrzegające ich, że możesz poprosić o odcisk karty kredytowej w celu potwierdzenia rezerwacji: il verra apparaitre l’information ci-dessous au moment de la demande: „ Poza X gośćmi możemy poprosić Cię o numer karty kredytowej w ramach rekompensaty, jeśli Twoja rezerwacja nie zostanie honorowana.

Ze swojej strony otrzymasz powiadomienie o nowej prośbie o rezerwację ze specjalną wzmianką ostrzegającą, że kwalifikuje się do nadruku karty kredytowej:

Musisz złożyć wniosek (jeśli chcesz) podczas zarządzania prośbą o rezerwację, po prostu kliknij ikonę karty kredytowej „ poproś o odcisk karty kredytowej .

2️⃣ Odcisk karty kredytowej jest wykonywany automatycznie na widżecie rezerwacji w momencie składania wniosku o rezerwację z określonej liczby okładek:

Możesz poprosić o nadruk karty kredytowej automatycznie z określonej liczby okładek.

Aby go włączyć, przejdź do ustawień>moje rezerwacje>nadruk karty kredytowej i włącz opcję, jak pokazano poniżej:

W ten sposób Twoi klienci zostaną poproszeni o podanie danych swojej karty kredytowej bezpośrednio w widżecie rezerwacji, a rezerwacja zostanie automatycznie potwierdzona.

🚨 🚨 UWAGA: Jeśli skorzystasz z tej opcji, pamiętaj, aby zablokować prośby o rezerwację 3 godziny przed rozpoczęciem zmiany w ustawieniach>moje rezerwacje>system rezerwacji, w przeciwnym razie Twoi klienci będą mogli składać zapytania o rezerwacje w ostatniej chwili (mniej niż 3 godziny ) bez konieczności podawania danych karty kredytowej. 🚨 🚨

3️⃣ Odcisk karty kredytowej klienta podczas rejestracji nowej rezerwacji z poziomu panelu Zenchef:

Możesz poprosić swoich klientów o dane ich karty kredytowej podczas nagrywania nowej rezerwacji przez telefon lub osobiście bezpośrednio z Zenbooka.

🔗 Adres URL formularza zawierającego informacje o karcie kredytowej jest automatycznie zapisywany na karcie rezerwacyjnej, więc możesz przesłać go pocztą elektroniczną / sms / komunikator do swoich klientów, aby umożliwić im wypełnienie danych karty kredytowej.

W 3 przypadkach nastąpi przekierowanie na formularz nadruku karty kredytowej:

📩 Przykład zapytania wysłanego e-mailem do klientów:

Przykład wiadomości SMS wysłanej do Twoich klientów:

⌛️ Dla informacji jeśli Twoi klienci anulują swoje rezerwacje więcej niż 3 godziny przed tym czasem, kwota nie zostanie obciążona.

Historia wszystkich pobranych rezerwacji znajduje się w Twojej sekcji Zenbook w prawym górnym rogu ekranu, w sekcji Obciążenia :

Aby obciążyć klienta: wystarczy zmienić status rezerwacji na niedojazd .