Problemy z logowaniem do Bank of America

Category: Możesz Uzyskać
17 lutego 2021

Pobierz aplikację Mobile Banking

Pobierz w App StoreZanim opuścisz naszą witrynę, chcemy, abyś wiedział, że Twój sklep z aplikacjami ma własne praktyki w zakresie prywatności i poziom bezpieczeństwa, które mogą różnić się od naszych, więc zapoznaj się z ich zasadami.

Lub możemy wysłać link do pobrania bezpośrednio na Twój telefonPodając swój numer telefonu komórkowego wyrażasz zgodę na otrzymywanie wiadomości tekstowych. Operator może naliczyć opłaty za wiadomości tekstowe. Wiadomości tekstowe mogą być przesyłane automatycznie.

Apple, logo Apple, iPhone, iPad, Apple Watch i Touch ID są znakami towarowymi firmy Apple Inc. zarejestrowanymi w Stanach Zjednoczonych i innych krajach. App Store to znak usługowy Apple Inc.

Pobierz w App StoreZanim opuścisz naszą witrynę, chcemy, abyś wiedział, że Twój sklep z aplikacjami ma własne praktyki w zakresie prywatności i poziom bezpieczeństwa, które mogą różnić się od naszych, więc zapoznaj się z ich zasadami.

Lub możemy wysłać link e-mailemApple, logo Apple, iPhone, iPad, Apple Watch i Touch ID są znakami towarowymi firmy Apple Inc. zarejestrowanymi w Stanach Zjednoczonych i innych krajach. App Store to znak usługowy Apple Inc.

Pobierz w Google PlayZanim opuścisz naszą witrynę, chcemy, abyś wiedział, że Twój sklep z aplikacjami ma własne praktyki w zakresie prywatności i poziom bezpieczeństwa, które mogą różnić się od naszych, więc zapoznaj się z ich zasadami.

Lub możemy wysłać link do pobrania bezpośrednio na Twój telefonPodając swój numer telefonu komórkowego wyrażasz zgodę na otrzymywanie wiadomości tekstowych. Operator może naliczyć opłaty za wiadomości tekstowe. Wiadomości tekstowe mogą być przesyłane automatycznie.

Android to znak towarowy firmy Google Inc. Samsung to zastrzeżony znak towarowy firmy Samsung Electronics Co., Ltd.

Nasza aplikacja mobilna nie jest dostępna dla wszystkich urządzeńJeśli nie widzisz aplikacji dla swojego urządzenia, nadal możesz uzyskać dostęp do naszej witryny mobilnej, wpisując bankofamerica.com w przeglądarce mobilnej.

Idziesz do swojego sklepu z aplikacjamiZanim opuścisz naszą witrynę, chcemy, abyś wiedział, że Twój sklep z aplikacjami ma własne praktyki dotyczące prywatności i poziom bezpieczeństwa, które mogą różnić się od naszych, więc zapoznaj się z ich zasadami.

Kontynuuj Wróć do Bank of America

Wysłaliśmy Ci link do pobraniaWysłaliśmy wiadomość e-mail z linkiem do pobrania na adres

Wysłaliśmy wiadomość tekstową z linkiem do pobrania na adres

Nie mogliśmy wysłać linku Masz problemy z zalogowaniem się lub zresetowaniem kodu dostępu? Możliwe, że korzystasz z menedżera haseł lub Twoja przeglądarka przechowuje dane uwierzytelniające, które nie są już ważne. Chociaż Bank of America nie może uniemożliwić przeglądarce przechowywania danych uwierzytelniających, usunięcie przechowywanych poświadczeń powinno umożliwić dostęp do konta.

Aby usunąć zapisane dane logowania w Chrome:

  1. Otwórz menu Ustawienia .
  2. W sekcji Autouzupełnianie wybierz Hasła .W sekcji Zapisane hasła najedź kursorem na ikonę menu bankofamerica.com i wybierz Usuń .Aby usunąć zapisane poświadczenia w przeglądarce Firefox:

    Windows

    1. Wybierz Opcje z paska menu przeglądarki i wybierz sekcję Prywatność i bezpieczeństwo .
    2. Przewiń do sekcji Loginy i hasła i wybierz Zapisane dane logowania .Aby usunąć wszystkie istniejące zapisane hasła, wybierz opcję Usuń wszystko . Aby usunąć określone zapisane hasło, zaznacz witrynę i wybierz opcję Usuń .Mac OS X

      1. Na pasku menu otwórz menu przeglądarki Firefox.
      2. Wybierz Preferencje .Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo .Wybierz Zapisane hasła .Aby usunąć wszystkie istniejące zapisane hasła, wybierz Usuń wszystko . Aby usunąć określone zapisane hasło, wybierz Wyświetl zapisane hasła i usuń tylko te powiązane z bankofamerica.com.Aby usunąć przechowywane poświadczenia w programie Internet Explorer:

        1. Wybierz Opcje internetowe z menu Narzędzia .
        2. Wybierz kartę Zawartość .W sekcji Autouzupełnianie wybierz opcję Ustawienia .Wybierz Zarządzaj hasłami .Wybierz Menedżera poświadczeń sieciowych .Wybierz strzałkę rozwijaną dla bankofamerica.com i wybierz Usuń .Aby usunąć zapisane poświadczenia w Microsoft Edge:

          1. Wybierz Ustawienia z paska menu przeglądarki, a następnie wybierz Wyświetl ustawienia zaawansowane .
          2. Przewiń do sekcji Ustawienia autouzupełniania i wybierz Zarządzaj hasłami .Aby wyeliminować konkretne zapisane hasła, zaznacz witrynę i wybierz X .